Werbung
2 Likes
19 Aufrufe
- IvanaP Super, dobrou noc 💯🌃😊🎑😁👍😴💭🛌💤💤🌃👍😴
- JohannaR Oooh, geweldig leuke foto's ❤️🦔🥰📸👍👍👍 dank je wel Siska ☺️☺️ dit was zeker heel fijn voor mij deze temperatuur 👍 en jij kan heel goed tegen wat hogere temperaturen ☺️ we moeten er zeker maar even doorheen en hier in het noorden zal het ook zeker geen 40 graden worden.
2 Likes
29 Aufrufe
- JohannaR Super foto's 💚💛🧡💖❤️🩵💙🌲🌿🌳🌾🍀🏞🏠🏊♂️🏊🏊♀️🌞🦚🌼🌺🏵🌸⚘️🪻🌠🤩📸👍👍👍 danke schön liebe Ivana 🙂🙂 wünsche dir auch ein gute Nacht, schlaf gut. Heute war es hier mit 24,4 Grad noch kühl. Aber auch hier wird das Wochenende heiß, mit Temperaturen von bis zu 36 Grad. 🙋♀️⭐️🌛😘🌹
- Tijgertje Dobrou noc, milá Ivo, spěte sladce a mějte krásné sny 🙋🤗😘😘🌹🌹❣️❣️💤💤💤💤💤
2 Likes
147 Aufrufe
- Tijgertje Ooo Coen toch, het is lastig voor hem maar hopelijk staan jullie morgen iets hoger en zijn de temperaturen draaglijker. Welterusten, slaap lekker en droom zacht. En mooie foto ondanks dat hij het zo warm heeft 📸👌👌👌📸🐕🦺❣️🙋🤗😘😘🌹🌹💤💤💤💤
- LARA Wooow this is such a sweet photo of Coen 🤩👍👏👏💯🐕🐕🥰🥰🤩😘😅
- LARA Good Night and sweet dreams my dear friend Jan 🙋♀️🌠🌠🌠🌹😘😘😘🌿🐕Coen 🌿🌠🥰🥰😅💯
4 Likes
60 Aufrufe
- JohannaR Oooh, prachtige zonnige en lieve foto's 💚💛🧡💜🩵💙🌲🌿🌳🌾🍀🏞🌤🏠🌊🏊🏊♀️🪻🌸🐄🦔🤩📸👍👍👍 goedenavond Siska, dank je wel 🙂🙂 wat ben ik blij dat jullie gisteren zo'n mooie dag hebben gehad 👍
- JohannaR En ik kan me ook heel goed voorstellen dat je gespannen was. Dat zou ik dus ook hebben 🙂 maar wat fijn dat je dan hoort dat ze het zo mooi hebben gehad en dat het eten zo goed heeft gesmaakt 👍
- JohannaR Gelukkig was het ook niet al te heet, alleen voor jullie buurvrouw met kanker was het wel erg warm 😥 wat erg als je zo ziek bent.
- JohannaR En wat jammer dat je slecht en te kort geslapen hebt, hopelijk lukt het vannacht beter 👍 maar wat een vooruitzichten 🥵 dat zullen vast meer slechte nachten worden. Vanaf nu maar overdag alles goed dicht houden!
- JohannaR Nu hebben wij hier nog geluk met een noordoosten wind. Ik had het vannacht soms zelfs koud 😅 en het was vandaag koeler dan gisteren met 24.2 graden. Voor mij dus heerlijk weer ☺️ maar bij jullie en in Frankrijk wordt het wel heel erg hè 🥵
- JohannaR Dat zal voor jou denk ik zelfs te heet worden. En in Frankrijk zelfs ver boven de 40 graden 😮 hier zou het vrijdag ook wel 36 graden kunnen worden. Nee,niks voor mij hoor 😃
- JohannaR Trouwens jammer dat België niet gewonnen heeft ⚽️ ik hou ook eigenlijk helemaal niet van voetbal 😃 maar de wereldkampioenschappen vind ik dan wel leuk 😃 alleen heel lang er voor opblijven doe ik niet. Want mijn slaap is belangrijker ☺️
- JohannaR En wat leuk dat de vogeltjes zo gezellig langskomen 🐦🐦⬛ ook zij zijn behoorlijk hongerig en dorst hebben ze helemaal! Hier dronken ze vanmiddag ook uit de vijver en uit een klein vijvertje op tafel drinken ook altijd wespen 🐝 zo leuk om te zien 🥰
- JohannaR Ik wens jullie ook nog een hele fijne maandagavond lieve Siska, geniet ervan en hopelijk komen de egeltjes weer. Maak er een mooie week van en doe maar rustig aan met de hitte 🙋♀️😃🍷😘😘😘🌹🌞🦔🦔🦔
- IvanaP Fijne avond, lieve Siska, zondag wordt het ongeveer 4 graden. 🍀💯✨🥀🔥🔥😘🌡️😰❤️🌃🌝
- LARA Good Night and sweet dreams dear friend Siska 🙋♀️🌠🌠🌠🌠🌹😘😘